bebegimibekliyorum__ Emirnokta 4 haftalıkta kese görünmemesi gayet normal şuan görünür ama bebek görünmeyedebilir telaş etmeyin 🌸
Bellosima Emirnokta benim 5 te sadece rahim içi kalınlaşma vardı kese yoktu çok normal yani kalp atışını da 7 de duymuştum o yüzden sıkıntı edilecek bir şey yok canım içini ferah tut
Emirnokta bebegimibekliyorum__ tamam inşallah hepsi görünür çok stresliyim şuanda.bir kayıp yaşayınca
Zehradmrlsym Keseyi yüksek ihtimal görürsünüz ama kalp atışı için biraz daha beklemeniz gerekebilir. Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah ❤️
Emirnokta Xbeyza geç döllenme olabilir dedi uygulamada 6haftaliktim.sistemde 5+2ydim ikinci çocuğumun kalp atışını duymamistim oyuzden garantiye almak istedi heralde