Mylittlemoon bizim kiracimiz ampul patlasa bizi çağırıyor 😊 dün elektrik yok dedi, sarteller atmıştır dedik, gelip bakar mısınız dedi 😪 25 dk uzalikta olması ve o an iftar yapıyor olmamız dışında bir sorun yok, gider deniz havası alırdık😄 bir de trafik hesaba katılır ise no no no. Yaşlı insan tek başına, canı sıkılıyor da arıyor diye düşünüyoruz 🥹 ama sizin durumda, evin demirbaşı oldugu için ev sahibi yaptırmalı mı bilemiyorum. Kombi bozulursa biz yaptiriyoruz🤷🏻♀️ hatta kombi, klima bakımlarını da biz yaptırıyoruz… Şimdi bulaşık makinesi ev eşyası ya, daha farklı bir durum olabilir 🤷🏻♀️