Merhaba anneler oncelıkle 2 evladım var 3.ye hamıle oldugumu ogrendım tamamen kaza ıle bızde cok sasırdık cunku enfeksıyon ıcın doktora gttım alttan ultrason ve kan testı yaptı hıcbır sey cıkmadı fıtıl verdı 10 gun kadar kullandım. Adetım gecıkti suphelenıp test yaptım 3 kere pozıtıf cıktı dun doktora gttım kese bos 5 haftalık gebelıl gozuktu 10 gun sonra gel dedı randevu aldım basına boyle bısey gelen varsa yazabılır mı daha once yasamadıgım bırsey oldu.