Elsa57- Kızlar gün ortası haberlerinde gördüm ücretli izin 1 yıl ücretsiz 1 buçuk yıl olacakmış ben şuan ücretsizdeyim haziranda bitiyor acaba yararlanabilir miyim ya heyecanlandim
panikprenses Elsa57- yururluge girdikten sonra ki gebelere uygularlar bence dogum parasini da oyle yaptilar ya 😏
Blueeberryy Elsa57- bende gordum memurla ozel ayrimi kalkicak falan diyolardi benim bu ay bitiyo iznim 🫨 nasil olcak bilmiyorum
Elsa57- Deebg panikprenses yani bunu da böyle yaparlarsa çok saçmalık olur biz anne değiliz sanki bizimkiler bebe değil inşallah yararlanıriz bende işe dönmeyi kara kara düşünüyorum biraz uzasa cidden çok iyi olur
Elsa57- merfuu yani anca konuşup duruyorlar yorumlar hep böyle uzun zamandır vsrmis bir türlü resmiyete dönmedi umarım faydalanabiliriz🙏🏻😔
dunnobeck Benim doğumum da bir aksilik olmazsa mayıs sonu, haziran başı görünüyor acaba ben de yararlanabilir miyim diye düşünüyorum. Umarım en kısa zamanda yürürlüğe girer, şu anda izinde olan anneler de yararlanabilir
Kubra_811 dunnobeck İnşallah bir an önce girer de bizler en azından yararlanırız gerçekten ben de özelde çalışıyorum öğretmenim altı aylık bebeğini kim bırakıp gidebilir ya çok az
dunnobeck Kubra_811 Ben de öğretmenim sizi çok iyi anlıyorum 🙏🏼 benim doğumdan sonra iznimin bir kısmı zaten yaz tatiliyle çakışıyor, 3 aylık bebeği bırakıp eylülde başlamam gerekecek ya da ücretsiz izin alacağım ama o da bizi zorlayabilir
Ayse3434ay Elsa57- artmış mı oluyor sence 😀😀gecende dedıler herkes umıtkendı doguda 5 çocuk dogurana verdıler mujdeyı ben beklemıuorum şahsen ınanmıyorum da artık
Noluyoya Elsa57- Daha kesin böyle bi durum yok sadece konuşulacak ne zaman kesinleşir belli olmaz malesef ülkede süreçler geç işliyor