Melissayda 24+2 ☺️gayet güzel gidiyor bel ağrısı oluyor onun içinde magnezyum a başladım ..hareketlerini çok net hissediyorum :) bu gün tetenoz ikinci dozu oldum . Yarında şeker yüklemesi var bazıları yaptır diyor bazıları yaptırma bebeğe zararlı diyor ama doktor yaptırmanı öneririm dedi o yüzden yaptıracağım bende 🤷🏼♀️