Melissayda Neler yapıyorsunuz? Hamilelik nasıl gidiyor ? Ben 24+4 haftalık oldum cuma görüş günü prensesimi göreceğim. Çok hareketlli olduğum için bel ağrısı yaşıyorum o biraz zorluyor onun harici her şey yolunda 🥰
Mry2020 Melissayda 23+1 karnımın alt taraflarında ağrı oluyor dün bıçak batması gibiydi ilk kez korkuttu biraz çok da yorulmuştum ondan belki
Melissayda @duyguuushn ah ah o ağrılar uyutmuyorda canım doğum ne zaman görünüyor senin yakın zamanlar olacağız 😍
Melissayda @monica50 aynı gün gidiyormuşuz canım bende şeker yüklenmesine gideceğim şekerli sıvıyı içmek biraz zooor gün boyu tatlıdan soğutuyor 🥹
monica50 Melissayda ilk defa yaptıracağım normalde özele gidiyorum bunun için sabah 8.30′a devlete randevu aldım direkt şeker yüklemesi için geldim diycem yaparlar di mi ya
Melissayda @Sevgilimmmmmmm daha çok yukarı çıkmadı canım sağ tarafta daha çok az önce gördüm aynı haftadayız seninle sezeryan mi olacaksın
Sevgilimmmmmmm Melissayda ben 25+4 haftalığım canım sen 24+4 yazmışsın sanırım. Doğum şekli daha belli değil. Normal istiyorum ama ben
Melissayda @Mry2020 canım çok normal bende de oluyor birden ağrı girip geçiyor yorgunluk ve ani hareketler yapıyor endişe etme 🙏
Melissayda @monica50 bir fikrim yok canım ben özelden paket aldım her şey içinde devlete sen randevu almışsın ama saatte uygun yaparlar birkaç kez gittim bende birisi öğlen gelmişti bir şeyler yemiş sabah gel dediler yapmadılar ona bence yaparlar
Melissayda @Sevgilimmmmmmm ayy pardon canım yeni farkettim cidden yorgunluktan aynıyız sanmışım. Sağlıkla istediğin gibi gelsin inşallah canım 🌸
GirlandBoy_Mom Melissayda iyiyim canım çok şükür kızçemi yatırdım kahve keyfi yapıyorum aylar sonra 😂sen nasılsın nasıl gidiyor💓