seydabal_60 Kızlar hazıranda doğumum var inşallah bez ve ıslak mendil alıcam ama hangi marka önerirsiniz sleepy düşündüm ama acemiyim pek bilgim yok fikir verir misiniz birde 1 numara mı almam gerekiyor bezi?
deletedmom43191 seydabal_60 ben 3 çocuğuma da prima bez dalin ıslak mendil kullandım bir sıkıntı yaşamadım 🥰
Yazmelegi_ seydabal_60 1 numara almanız lazım, ben bez olarak a101 den soffio pure touch kullanıyorum ıslak mendil olarak ta uni baby
Ceren1996 seydabal_60 benimde temmuz başı dogumm. Molfix bez aldım yenidoğan 2 3 4 numara stok yaptım. Bide Molfixin yenidoğan islak mendilini alicam
100924 seydabal_60 bez olarak sleepy kullanıyorum doğumdan önce biraz stokta yapmıştım ıslak mendil yerine de pamuk kullanıyorum
eceeelmn seydabal_60 Prima aktif Bebek ve premium aldım 3numaraya kadar stokladim. Islak mendil olarak Molfix izotonik sulu aldımmm