Mickeylover umutluanne7 ben ilkinde yaptırmıştım. Doğumdan önce yine yaptıracağım zararı yok neden olsun
Marsilyasabunu umutluanne7 ya ne alakası var olur mu öyle şey kadın senin rahmine elini mi sokuyor dinleme sen onları ben çatır çatır yaptırıyorum bir sorun olmadı doktor öyle bir şey olsa uyarır
Ozgekiz umutluanne7 ben üç kez yaptırmıştim. Her üç ayda bir 😄 teşekkürler lazer 🥰 ama büyük rahatlik. Özellikle gobus büyüyünce görüp kendim yapamazdim
Ngny umutluanne7 bu saçmalıkları söyleyenler temizliğinizi nasıl yapacağınızı da söylediler mi acaba. 😊 gebelikte lazer olmaz jilet zaten iki günde çıkar. Eldiven falan da olmaz ilerleyen haftalarda eğilip göremiyorsunuz. Ee ağdaya gitmeyip nasıl yapacakmışsınız.
Ngny umutluanne7 inanın ilerleyen haftalarda tuvalette işinizi zor görüyorsunuz. Jiletle falan uğraşılmıyor .
umutluanne7 Ngny büyük ihtimalle . Ben zaten 10 senedir ağdaya gidiyorum memnunum çokta iyi oluyor . Korkuttular beni durduk yere , doktorumda bir sorun olmaz dedi şükürler olsun
1boy1girlmom_ umutluanne7 riskin yoksa yapabilirsin ben 20. Haftaya kadar evde kendim sonra ağdaya gittim