Esmasin hamilelik düşünüyorsaniz öncesinde muayene olmak gerçekten çok faydalı . Hem kan değerleriniz için hem rahminizin durumunun kontrolu için. Doktora giderseniz size uygun bir folik asit önerecektir. Mesela benim d vitaminim çok düşüktü ve insülin direncim vardı ona göre bir folik asit vermişti.