aysetcdmr_ Kızlar 18. Haftaya yeni girdim acayip bel ağrısıyla uyandım gece hamile yastığı kullanıyorum o iyi geliyor ama bu ağrı normal mi acaba ufak tefek bulaşık falan yıkayınca da belim kopacak gibi ağrıyor yaşayan var mı?
nisamom_ aysetcdmr_ merhaba canım bende 17 haftadayım bendede aynı şekilde kopacak gibi oluyor belim dinlenince geçiyor kaslar gerildiği için olabilir fazla ayakta kalmamaya dikkat et 🌺
Gulcan0643 aysetcdmr_ durum bendede aynı doktorum mutlaka platese başlamam gerektiğini yoksa bu ağrılarımın giderek artacağını söyledi
aysetcdmr_ nisamom_ evet ondan da olabilir de bilemedim daha karnım aşırı büyümedi sonuçta 2-3 kilo aldım erken mi acaba bel ağrısı için bilmiyorum yürüyüş yapmak istiyorum ama çok yoruluyorum hemen
merfuu aysetcdmr_ haftalarca bel ağrısıyla uyandım sonra farkettim ki yatış pozisyonundanmış ben de hep bacak arası yastığı kullanırdım daha önce de şimdi de; fakat onu kaldırıp normal bir sekilde yan yatınca bel ağrısı falan kalmadı bu arada 17. Haftanın içindeyim evde youtube aracılığıyla pilatese başladım güzel oluyor 🎀
Meltem88 aysetcdmr_ biraz daha büyüsün öyle başla belinde de ağrı oluyor sürekli dinlen bence bende de ilk aylarda çok bel ağrısı çektim dr sürekli dinlenmemi bir iş yapmamı önermişti.
Gulcan0643 aysetcdmr_ kendi adıma konuşayım ben evde yapamam gebelikte bir miktar tehlikeli geliyor bana
aysetcdmr_ Meltem88 bende şimdi doktoruma mesaj attım o da bana magnezyum ve demir eksikliğinden olur bel ağrısı dedi ben magnezyum ilacımı içmeyi aksatıyorum midem bulanıyor
aysetcdmr_ merfuu yok ben bacak arama almıyorum bel desteği olan yastık kullanıyorum sadece o bana iyi geliyor
aysetcdmr_ Nilayy95 teşekkürler bende şimdi konuştum magnezyum eksikliğinden ve demir eksikliğinden olur dedi