Leydii Kizlar 10 haftalik hamileyim ve karnimin asagisinda agrilar oluyor kasik agrisi falan. Sizlerde de oluyomu ? Oluyorsa ne yapiyorsunuz?
Deleted33000 Leydii çok çok şiddetli değilse normal canım bebiş kendine yer açıyor oralarda 😅😅bende de olurdu 22+4 haftalığım hala daha oluyor ara ara kendini üşütme kabız olma bide bol bol dinlen uzan rahatlarsın canim