bsr147963 1oglanannesi merhaba benim de bat7 ve bugün aynı böyle çizgi gördüm ama benim 15-20 dakikada falan çıktı çizgim o yüzden hiçbir fikrim yok :( beraber bekleyelim sonuçları 🥹🥹
meryemsultan54 1oglanannesi bence var gibi benmkide ilk başta böyleydi iki gün sonra tekrar yapın yine de
1oglanannesi Surayldz ilk 5 dkda cıktı aslında çekmeyi unutdum dün gece yapıştım bu gün çekib sizede göstereyim dedim sizce varmı
Busranur_mnts 1oglanannesi yaa o zaman kan verin ya da 1 2 gün sonra tekrar demeyin çizgi koyulaşcakmı hamilesinizdir inşallah ben de test yaptım kan sonucu bekliyorum
adaytomomy bsr147963 benimde bat 3 bende bugün test yaptım ve 15-20 dkk sonra böyle çıktı ve hala adet olmadım. Bilmiyorum bende ne düşüneceğimi
bsr147963 adaytomomy aynen ya gerçekten. Testleri yapsak bir dert yapmasak bir dert… Önceden 1 gün sonra bile çıktığını görmemiştim ama çok da umut bağlamak istemiyoruz..