Yenianne14 Merhaba, ben 37+4 oldum herhangi bir sancım yok ama bugün ilk defa doktor çatı muayenesi yaptı ve çok canım acıdı. Bu haftalarda benim gibi çatı muayenesi olan var mı yani daha kolay geçmesi için ne yapılabilir. Muayenin üstünden yarım saat geçti hala yanma hissi var. Bu konuda tecrübe edinen anne adaylarının yazmasını rica ederim. Şimdiden çok teşekkür ederim..