stt-97 Gebelikte taş düşürme yaşayanlar belirtileri ve tedavi yolları nedir yardımcı olursanız çok sevinirim 🙋🏼♀️
Selinselinselin stt-97 bende merqk ediyorum böbrek agrısı nasıl oluyor nasıl anlıyorsunuz. Benim dün vardı sağ belim simit kısmı sancı saplandı ince ince gecede karnıma saplandı
Sdefbyrakc stt-97 çok aşırı ağrın oluyor idrara çıkamıyorsun yanma ve sancında çok oluyor anlıyorsun yani taş düşürdüğünü doğum sancısı gibi bir şey Allah’ım kimseye yaşatmasın hamile olduğun için de maalesef hiçbir tedavisi yok sadece parol serum takıyorlar 6 saatte ya 4 saatte bir o da bir işe yaramıyor zaten
stt-97 Selinselinselin bendeki belirtiler idrarım geldiğinde az bile gelmiş olsa ayağa kalktığımda sancım oluyor yürümekte çok zorlanıyorum yarın bakılacak ultrasonla
stt-97 Sdefbyrakc bende de belirttiğiniz belirtiler var idrarım geldiğinde ayağa kalktığım zaman çok sancım oluyor ve az yapabiliyorum, yarın bakılacak şu an ne olduğu belli değil ama gerçekten sancısı çok kötü bir çözümü olmaması da öyle 😔
Sdefbyrakc stt-97 ilk hamileliğimde düşürmüştüm bende 2 aylık hamileydim 15-20 gün sancı çektim 1cm taş düşürdüm hayatım da o kadar ağrılı bir an olduğunu hatırlamıyorum Allah kolaylık versin en kısa zamanda da kurtarsın inşallah
dunnobeck Bende de maalesef kum varmış, birkaç aydır her gün sağ böbreğimde tuvaletim geldiğinde ağrı oluyor. İki doktora göründüm, ikisi de bol bol su iç şu anda bir şey yapamayız dediler ☹️
stt-97 Sdefbyrakc çok sağolun, bende kum taş yokmuş ama ağrının sebebini doktorum da bulamadı 🙈 bol istirahat ve bol su ile haftalık takip edecek