Kızlar selam altı aydır evliyim ve korunmasız ilişki devam ediyor bir yıla kadar zaten doktorlar normal görüyor bu ay reglime yaklaşık on gün kala muayene oldum hem de genel bir muayene oldum rahim kalınlığım olduğunu söyledi hatta şu an gebe olabilirsin dedi ve test istedi fakat test negatif çıktı fakat ben düşünüyorum ki bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum uyarın lütfen beni reglime çok olduğu için aslında on gün kadar Bundan dolayı test negatif çıktığını düşünüyorum bat 6 mart Test vermeden önce ağrılarım vardı şu an herhangi bir karın kaşık ağrım yok sadece göğüs hassasiyeti var gibi hissediyorum tekrardan test vereceğim ama gecikmesini bekliyorum kafam çok karışık yönlendirebilir misiniz Doktor sadece âdetin bitsin gel rahim kalınlığına bakalım tekrardan dedi