[silindi] Doğuma yakın çalışamaz raporu veriyor hastane sana ve bunu çalıştığınız yere veriyorsunuz onlarda raporu anlaşmalı sgk ya yollayıp onaylatıyor bazen çalıştığınız yer sizi raporla beraber anlaşmalı kuruma yollayıp kendiniz de onaylata biliyorsunuz.Doğumdan sonra da para PTT ye yada ziraata yatıyor, yanı Durum şu raporlu olduğun günlerin parasını alıyorsun canım 37. Haftada iş göremezdik raporu alıyorsun tabi durumun erkenden agırlaştıysa doktor ona göre erkende verebiliyor ama toplam Doğum öncesi ve sonrası olarak 16 hafta raporlu oluyorsun çalışmadığın içinde raporlu olduğun günlerin parası yatıyor Doğumdan önce 90 gün sigortalı çalışır olan herkez alabiliyor 😌