Selam canım 🙋🏼♀️ Güzel gidiyor şükür oğlumun bana pek zararı yok. Belim ağrıyor biraz, mide yanma vardı son zamanlarda o da geçti sayılır.
Kıyafet konusunda ben de kararsız kaldım, 3-4 tane yeni doğan takım, yenidoğan ve 3 ay zıbın aldım. Doğduktan sonra ihtiyaca göre ilaveler yapmayı düşünüyorum.