123tubi Nurellaaaaaaa1212 bence sen hamilesin inşallah bana öyle geliyor hayırlı haberler ver inşallah benim çatma 27 şubattı bugun 6 gün olucak sanrım ovalasyon testi çok silikti gripten 3 kere belki değerdirme olmuştur zaten pek ümidim yok
Aysgl97 Nurellaaaaaaa1212 ben sadece beyazlık görüyorum inşallah vardır. Bende yarın sabah yapacağım adete kadar her gün ☺
1oglanannesi Nurellaaaaaaa1212 bu gün yaptım 5 dkda çıktı iki tane yaptım aynı şekilde çıktı adetime 2 gün var daha 🙂
1oglanannesi Nurellaaaaaaa1212 etmiyorum ben hiç kafamı karıştırıyo geçen ay iki kere korunmasız oldu aslında olmıycak diye düşünüyodum