1oglanannesi Nurellaaaaaaa1212 dun yaptım dünde gördum çok az ilk beş dkda şimdide çekeyim sizede göstereyim dedim adetime daha var ama
Cimcime30 Nurellaaaaaaa1212 Napım hayatım regl ıkıncı gunumdeyım ağrılı gectı kanama yoğun oldu bu ay parça kan pıhtısı düşüyor of of
123tubi Nurellaaaaaaa1212 bence sen hamilesin inşallah bana öyle geliyor hayırlı haberler ver inşallah benim çatma 27 şubattı bugun 6 gün olucak sanrım ovalasyon testi çok silikti gripten 3 kere belki değerdirme olmuştur zaten pek ümidim yok
Nurellaaaaaaa1212 1oglanannesi ya prodoctor da kafayı yemediyse var bende de kıl gibi verdi cizgi ama bilmiyorum işte
1oglanannesi babyylve_ bunu dun yaptım ilk beş dkda bi cizgi gördüm çok hafif çekmeyi unutdum bu sabah çektim bunu kuruma çizgisi gibi görünüyo ola bilir
1oglanannesi Nurellaaaaaaa1212 evett hemde çok içim içimi yiyo ya varsa kendimi korumaya başladım bile 😂😂
Nurellaaaaaaa1212 Cimcime30 için temizleniyor ohh sökülsün iyice sonra tekrar denemeye devam 😂 bu ay baska marka alıcam ovülasyon ben. Bir gebenin günlüğü strip iyi diyolar kullandın mı
Cimcime30 Nurellaaaaaaa1212 ınsallah temızlenıyodur kist falan olmasında kullanmadım aşkım ben doktor kontrollü gıdıcem de sana gerek kalmayacak ama hahah
1oglanannesi Nurellaaaaaaa1212 gecen ay 3 kere korunmasız ilişki yaşadım artık neyin kafasındaysam 😂hiç inanmıyorum insanlar gün aşırı yapıyo tutmadıgı oluyo
Nurellaaaaaaa1212 Hizliveofkeli kan vericeğimi sanmıyorum büyük ihtimal koyuluğu kontrol edip regl günü kan veririm aşkım