cilm valla canım bende kacıboynuzu kuru uyguladım ama oyle degıldı sabahları yarım cay bardagı hakıkı kecıboynuzu pekmezını ıctı aksamları yatmadan bir bardak süte kecıboynuzu öğüttürüp tozunu yaptırdım onu attım ıcırdım cok faydası oldu varıkosel amelıyatı olmustu esım sımdı ıkız gebeyım bende baş tarcın çörek otu kurunu uygulamıstım o ay klomen ve catlatma ıgnesıde olmustum