Kizimin ismine karar veremiyoruz yardimci olurmusunuz sevgili anneler
Nalanayz arkdasin kizinin ismi Defne Ela
Nalanayz ela 🥰🥰🥰
Nalanayz defne çok güzel ama artık herkes defne ismini koyuyor sanırım. Ela çok hoş ve sade.
😊😇
Tesekkur ederim simdi kafam daha cok karisti 😀😀😀😅😅
Nalanayz 😂😂 bence defne
Semy1991 dusundum ama birini kesin kullanmayiz gibime geliyor
Defne çok güzel ama o kadr çok var ki biz o yüzden vazgectik
Seda3399 evet cok guzel ama dediginiz gbi 50 tane isimden ikisi kaldi 😀
obli haklisiniz oglumda ela istiyor tuna ela uyumlu gibi