Selam canım kızlar şuan 6+3 haftalığız geçen hafta kalp atışı için çağırmıştı doktor bugün gittiğimde ise daha tam net görüntü alınmadığını söyledi Kaçıncı haftada kese görüntüsü ve kalp atışı netleşiyor bir sorun olmadığını söylüyor fakat bu haftalarda net olması gerekiyor diye düşünüyorum😕