Mucizem00 GULNURAN 14 haftalık yani 4. Aydayız yarım kilo almışım sadece çok şükür 🙏 73 kilo ile hamile kaldım insallah çok almam
2kizannesi- GULNURAN 20+3 olduk 80le hamile kaldım şu an 83 oldum sayılır, ilk zamanlar da çok fazla alınmıyor zaten. Son aylarda bi alınıyo tam alınıyo yani 😁 Dikkat etmek lazım 100 kiloyla doğururum herhalde
Aysedgrlikrkmz GULNURAN biz ikinci ayımızdayız çok şükür 🙏🏼 65 ile hamile kaldım 63 e düştüm 🤦🏻♀️ İnşaallah çok kilo Almayız bebeklerimizi sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏🏼
Sevdaliza 14+6 yız Ağustos 2 Doğum tarihimiz 🦋 şuana kadar 5 kilo verdim daha almadım, şuan da almamaya dikkat ediyorum zaten 20’den sonra çok kilo alacağız durdurabilene aşk olsun 😂😂😂
esractn GULNURAN 18 haftaligiz ikizlerime hamileyim ❣2 kilo aldim ilk 3 ay hic almadı, aksine verdim dördüncü aya girdiğimde aldim o 2 kiloyuda 😁