Hanımlar selam, şuan kuafördeyim bir an hamileliğin verdiği delirme ve bunalmayla saçlarımı boyamaya geldim. Uzun süredir boyamadığım için saçlarımın şuan ki rezil görünümüne katlanamıyordum. 30 haftalık hamileyim doktorum sorun olmaz istiyorsan boyayabilirsin dedi ama size de sorayım boyatan varsa olumlu olumsuz bilgi almak istiyorum. Şuam kuaför bey açıcıyı hazırlıyor.