18 de değil 20-24 haftası yapılır genelde. Devler hastanesinde doktor varsa ücretsiz bakılıyor üniversite hastaneleri ücretli bakiyor. Ayrıca geçen gün 19. Haftada olan birisi geldi rica etti doktor gelişimi tamamlamadığı için yanlis sonuçları verebileceğini belirtip geri çevirdi. Yerinizde olsam 22. Hafta falan giderim ki düzgün gelişimi ilerlemiş olsun sonuçlar dogru çıksın