Minigim_ben1 Çayırbaşı hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum doktorları nasıl o hastanede doğum yapan varsa tecrübesini paylaşabilir mi?
Gul233 Merhaba bende oraya kontrole gidiyorum lütfenn doğum yapanlar bilgi verebilir miii. Ufakta olsa oda süslemesi yapiliyor mu ? Doktorum çok tatli birakmak istemiyorum
Asyatsdmr Bende orda doğum yapmayı planlıyorum evime çok yakın bende aşırı meraklıyım orda doğum yapan varmi