Esmagnc ayy bende oyleydim yaa😊Kii bu 3.bebek ve ilkdefa bunda yasadim bu gaz olayini.hamilelikten dolayi ates basior tabi bende terlik corap cikariom annemde üsuttügüm zaman daha cok gaz oldugu icn bu gebeligimin boyle gectigini soyluyor🙈suan 25haftaligim ve hala gaz devam😊51 ile hamile kaldim suan 58kiloyum ama sanki 50kilom göbekk🙈🙊😄😄