Ben sabun tozu kullandım 2de 5de durulatsam kaldı erimedi 60 derecede bile, sıvı deterjan kullanıyorum ondan beridir bide bebeğim yeni doğmuştu çok zorlandım bu sabun yüzünden keşke en başta sıvı deterjan alsaymisim dedim yumuşatıcı kendimizede kullanmıyorum zaten, kızıma da siveno kullanıyorum hiçbir bebek deterjanı leke çıkarmadı önceliğim o değil doğal olması bunu sevdim bundan devam ediyorum