Momybaby Kızlar 6 aydır siveno kullanıyorum. Hiç memnun değilim temiz içerik diye devam ediyordum. Ama artık değiştirmek istiyorum var mı tavsiyeniz
Mervecimmm Momybaby ben ilk bebeğimde uzun süre dalan granül kullandım. Sonra sivenoya geçtim. Sivenodan neden memnun değilsiniz ki
Bus-ra590 Momybaby incia da temiz içerik fakat ben kullanmadım siveno temiz yıkamıyor sanırım o yüzden mi memnun kalmadınız acaba
Selinselinselin Momybaby sivenonun hiç bir ürününü sevmedim hep kokuyor biberon temizleyiciside kokuyordu. Green cleande cok güzel E bebek denediniz mi
Talentedmom Momybaby granül sabun için ekstra durulama yapmak gerekiyor kalıntı kalabiliyor ben siveno aldım
Razismom Momybaby siveno kullanıyordum beğenmedim, sonra chico kullandım kokusu çok güzel temiz, ama bu aralar uni baby kullanıyorum memnunum bayağı kokusu da çok güzel..
biranne_birbebek Momybaby granül sabunlar makineyi bozuyor diyorlar o yüzden almadım. Bende siveno aldım ama kullanmadık henüz.
AnayimBenAna_ Momybaby içeriği temiz kokusuz bir deterjan. Migroslarda oluyor veya online alışveriş sitelerinde
Ozgekiz Momybaby green clean kullanıyorum doğdu doğalı. Yani çok leke çıkardığını söyleyemem. Elite çamaşır tozunda bekletiyorum lekelileri ve taze lekelerw minoris leke çıkarıcı sıkıyorum
Momybaby Ozgekiz leke çıkartan yok mu Bende baby me leke çıkartıcı kullanıyorum ama yok yani kötü memnun değilim
Momybaby bereninannesi__ yıkanmış gibi durmuyor, içeriği güvenilir ama.. ben bi de 30 da yıkıyorum ondan mı etkili bilmiyorum