30 aralık , 25 ocak ve 18 şubat tarihinde adet oldum adetten ilk günden ovulasyon testleri başladım ve 7. gününde koyulesti sonra 8 gününde hemen silik oldu ,peki neden bu kadar erken çatlama oldu bilen var mı? Öbur ay yumurtlama günü geçikir mi açaba ?Regl düzensiz olduğu icin hamile kalamıyorum. Ne yapmalıyım? hangi günlerde hamile kalınmalıyım ?