Kizlar benim bebemden mı nedir bilmiyorum nkrmalde sancım var yurutmuyor hata Ama Nst de sancı çok az çıktı 50 yi görüyor düzenli değil ama hissettiğim daha fazla eminim benim oğlan şakacıligindanmi😂😂Nst de uslu duruyor normalde at koşturuyor haliyle doktorda sancin yok diyo