Annekuzusu06666 doğru söylemiş rahatlatmış sizi benim doktorum bu kadar rahatlatmamıştı ben kendi kendimi teskin ediyordum yeterli bilgimde yoktu haliyle ben 5. Haftadan itibaren lekelenme yaşadım 6. Haftanun sonuna kadar devam etti ama ben kan sulandırıcı da kullanıyorum artık aspirin o dönem asprin fazla geldiği için kanama olmuş asprini kestik sonra 8. Haftada kan damlası geldi o da çok yorgunluğun ardından sıcak banyoya girmiştim sıcak su tetikledi lekelenme devam etti 10. Haftaya kadar 10. Haftada yoğun kusma yaşadım 2 gün boyunca ağzıma bir şey almadan kustum ve en son bayılacaktım sızmışım ve kalktığımda kanamam başladı ama idrarım bile kıpkırmızıydı çok kötü süreçlerdi gerçekten kaybettim sandım o kadar yoğun kanamada bile kanama alanım yoktu 2 gün yattım hastanede 12. Haftaya kadar da lekelenme yaşadım sonra bitti gitti şükürler olsun