Cansyy Karnım ve belim ağrıyor . Karnım ara ara ağrıyor ama belim hep ağrılı nasıl geçer veya geçer mi?
Ecemesen 33+3 benımde belim ve sırtım ağrıyo üstümde ağırlık var ne tarafa dönsem oraya batıyo sırtım ara ara kasık ağrıları yarın kontrol günü nstye giricem
Meryeli Ecemesen merhaba, haftamız aynı sizinle. Kontrolünüz nasıl geçti ? Her şry yolundadır inşallah
Ecemesen Meryeli çok şükür bi sıkıntı yok nst ye girdim sadece çocuğun başı büyükmüş doktor normal doğumun zor olabilir dedi dahada büyümeye devam ederse başı dedi
Meryeli Ecemesen oh çok şükür, sağlıklı olsun her şey yolunda olsun da 🙏🏻🌸 bakalım süreç ne gösterir belki de dediği gibi olmaz
Meryeli Ecemesen benim de şükür iyi gidiyor, sadece hareketlerim azaldı kısıtlandı tabi ağırlandıkça. Ama olsun artık. Bazen mental olarak kafamdakileri susturamıyorum zorlanıyorum. Hamileliğin bu yönleri de varmış :)
Ecemesen Meryeli şükür sevindim iyi gitmesine ilk hamileliğinizmi neye kafanızı takıyorsanız takmayın bence akışına bırakın bebeğinizde etkileniyo 😌
Meryeli Ecemesen çok sağolun sizin de inşallah kalan süreç doğum ve lohusalık harika geçer 🙏🏻🌸 evet ilk gebeliğim şükür ikizler burcuyum da hemen toparlıyorum kendimi 😀
Ecemesen Meryeli aminn herkesinde güzel rahat geçer inşallah 🙏 😊 benımde ilk hamileliğim kavuşmayı sabırsızlıkla bekliyorum 🥹