Melikeeclkr canim ben doğum yapalı 17 gün oldu bu süreç kişiden kişiye değişiyor mesela ben yeni yeni toparlanıyorum , hâlâ yatarken yan yatamiyorum ama ev işleri yemek vs bunları yapabiliyorum, belki sen daha çabuk toparlanırsın bilemem ama sürekli yatmamak , bol bol yürümek iyi geliyor