Begm_01 benim de sabahları açlık 110-115-120 çıktığı için gece insülinim var ayrıyetten bunu akşam saat 22:00 gibi vuruyorum 24 saat etkili çünkü geceleri uyurken şeker düşmesi yükselmesi olmaması için bu gece insülini senin koruyacak allah korusun ölebilirsin bebeğin de ölebilir dayını dinleme diyorum doktorun ne diyorsa onu yap sana ve bebeğine kesinlikle insülinin zararı yok aksine faydası var seni ve bebeğini koruyor bunun haricinde 3 öğün yemeklerden önce de kullandığım insülinim var tokluklarım 300’ü buluyor bazen insülinle az çok önüne geçebildik diyet yürüyüş malesef fayda etmiyor bebek büyüdükçe şekerin önüne geçilmiyor dediğim gibi sana bebeğe asla zararı yok kullanabilirsin rahatlıkla atlatacağız bu günleri inşallah 🙏