Çanakkale devlet hastanesinde Pınar hanıma giden var mı
Ays4226 ben 2 sene önce gidiyodum
Churcill Memnun kaldınız mı
Ays4226 evet gayet memnundum. Kübra hanım da iyidir. Ezine den oraya geçmiş sanırım
Ben şuan 6 aylık hamileyim pınar hanıma gidiyorum
Doğuma kimin gireceği belli olmuyor ama