Tubi545 Glgl 5 gün sonra sezaryen olacağım . Sakinim korkmuyorum çünkü benim heyecanım son gün birikiyor 😀
AselM Glgl Benim daha çok var ama korkuyorum sorması ayıp olacak ama devlette mi doğum yapacaksınız iyi mi sizce devlette doğum
Glgl Özelde yapıcam ben ama korkuyorum bi yandan düşünmemeye çalışıyorum inşallah sağlıkla alırız kucağımıza yavrumuzu 😊