Tinkivinkidipsi açlık ve 2.saat tokluk normal diğeri için yapay zekaya sordum senin adına 😂 yapay zeka şöyle dedi:
Gestasyonel diyabet, vücudunuzun insüline karşı direnç geliştirmesi ve kan şekerini dengede tutmakta zorlanması anlamına gelir. Bu nedenle, tekrar ölçümlerde kan şekerinizin hızlı bir şekilde düşmesi, gestasyonel diyabet riskinizin düşük olduğunu gösteriyor.
—
Gestasyonel Diyabet Olsaydı Ne Olurdu?
Yüksek Kan Şekeri Devam Ederdi:
- Eğer gestasyonel diyabet olsaydı, tekrar ölçtüğünüzde kan şekeriniz yüksek çıkmaya devam ederdi. Çünkü vücudunuz, yeterli insülin üretemez veya insülini etkili bir şekilde kullanamaz.
- Örneğin, 157 mg/dL çıkan bir değer, tekrar ölçümde 140 mg/dL’nin üzerinde kalırdı.
Kan Şekerinin Düşmesi Zorlaşırdı:
- Gestasyonel diyabette, kan şekerinin dengelenmesi daha uzun sürer ve tekrar ölçümlerde düşük değerler görülmez.
Bu yapay zekanın yorumu tatlım doktoruna da danış en kötü yüklemede anlaşılır zaten. Stres de yapma bebek için iyi değil şeker çıkarsa da üzülme çünkü senin anormal bi yükselme ve inmeme durumu yok kontrol altına alınacak değerlerin gibi görünüyor. Yani çıkarsa da stres olmana gerek yok iyi günler ☺️