AybenYB Tubi545 maşallah allah sağsalim kucağınıza almak nasip etsin 🧿 teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için
Talentedmom AybenYB hamilelikte oluyor ya ben ilaç kullanmıştım doktora gösterin mutlaka belki ilaca başlar
AybenYB Talentedmom anladım, benim annemde de tiroit sorunu var da o da ilaç kullanıyor acaba dedim genetik bir şey mi
Talentedmom AybenYB benim ailemde de var tiroit annem de ablam da babam da ablam ve babamın tiroit bezini aldılar bende yok sadece nodül var ilk gebeliğimde çıkmıştı ilaç kullandım doğumdan sonra biraz kullandım sonra normale döndü bıraktık ilacı korkma bence hamilelikte değişiyor ya hormonlar çıkabiliyor
AybenYB Talentedmom anladım teşekkür ederim, kontrolüme gittim şimdi doktorum dahiliyeye yönlendirdi, perşembe günü de ona gidicem bakalım ya takip verirler dedi ya da az dozda ilaç başlayabilirler dedi 🙏🏻 tek bebeğim sağlıklı olsun da başka bir şey istemem