36+3’ten selam kızlar 🌸 Zaman yaklaştıkça içindeki belirsiz duyguyu anlamlandırmakta zorlanıyorum. Heyecan mı korku mu kaygı mı bir türlü tanımını bulamıyorum. Tek düşündüğüm sağlıkla bir şekilde kavuşmak doğum şeklimiz henüz netleşmedi. Onun duygu boşluğu da var tabi durumları nasıl yöneteceğimi bilmediğim zamanlardayım 🥹🥹