Zhr_mom1 sadece hep iri denildi ve ben hem devlet hem özel takipliydim, normal çok istemiştim ama kilosundan çok ölçüleri iri bir bebekti ve doğum kanalından geçemeyeceği söylendi. Devletteki doktorumda sezeryan için gün verince bende mecburi sezeryan oldum 🤷🏻♀️🥰