Mavili1480 kuzum benimde yoktu ilk oğlumda silikon uc taktım we baby nin ama keşke nuk alsaydim dedim hatta daha iyi kavrıyor benim 1. Ayda çıktı tuttu da çocuk hiperlaktasyon oldu bebeğimin bogazini tahriş etti tekrar silikona devam ettim 3 yaşına kadar hatta 1 yaşına kadar silikonla emdi gerisini sağıp buzluğa attım el pompasiyla o kadar yoruldum ki bu sefer ilk lansinoh uç aldım ugrasmicam çünkü birde elektirikli sağım pompası biberon almadım biberonla vermicem çünkü kaşık var onu kullanırım diye düşünüyorum ama ilk oğlum 33 haftalık di silikon ucu tuttu o sürekli çıkıp duran birseydi birde nuk aldım 1 yaşından sonra dünya varmış dedim buda tutar diye düşünüyorum