Günaydın herkese 40+3
Son kontrol diye totem yaparak gidiyorum
En son suni sancı veririz demişti yada bekleriz demişti beklersek bu hafta sonuna kadar benim oğlan gelir diye düşünüyorum ama beklemezsek suni sancı verir doğum yaparım diye düşünüyorum
Bi belirti bişey yok ama bakalım yarım saat sonra hastanedeyim dua edin benim için 🙏🫢😇