Paronayanne Yasmin kullanıyordum 9 aydır . 1 aydır kullanmıyorum. 3 gün adetim gecikti sizce bıraktığım için mi yoksa korkutuğum başıma gelmiş olabilir mi
Yavrukedicik Paronayanne bıraktığın içinde olabilir canım 1, 2 gün daha bekle sonra kan testi ver derim idrarda hemen belli olmayabilir
Edanursoylu Paronayanne erken gebelik testinde çıkar muhtemelen veya 1 2 gün daha bekle. Istemiyorsan umarım ilacı bıraktığın için olmustur🌸
Paronayanne Edanursoylu umarım ilacı bıraktığım içindir canım. Allahım isteyene versin. Bana verdiyse elbette başım gözüm üstüne . Ama bebeğim daha 10 aylık 😔
AybenYB Paronayanne bıraktıktan sonraki ilk ay düzenli gelmeye devam ediyor ikinci ayda bazen gecikebiliyor ama ilk ayda geciktiyse mutlaka bi test yaptırın