Günaydın kızlar burda kaç kere post açtım bebek istiyorum diye çok şükür iki tane oğlum var neyse dün test yaptım pozitif çıktı son adetime göre 4+5 haftalık sekizinci haftaua kadar doktora gitmeyi de düşünmüyorum her neyse kızlar ben en son 2023 yılın son ayında memlekete gittim gurbete gelin gittim Diyarbakır’dan istanbola kızlar şimdi bu hamilelik sağlıklı gebelik olsa ben 2026 min sonuna kadar babaevine gidemem kızlar sorum şu yeni gebelikte var mı uzun yolculuk yapan kendi. Araban otobüs değil