yeni_anne2 benimde 16. Günüm bugün ayın 16sında oldum 3.sezeryan tüp bağlattım birde allahıma şükür hiç sancım yok ve hiç yatmadım o ağrı idrar enfeksiyon olmasın bir doktora gösükğn bence kanamanız bittimi benim bitti tekrar başladı şimdi yine damla damla geliyor