Elwing6 biz 11 haftalığız ve gidiyorum liv e ama gidenlerden de fikir almak istedim. Doktorumuz da Başaka hoca. Ben de gitmeden evvel bir çok olumsuz yorum gördüm fakat inanın hiçbiri doğru değil.. Her geldiğimde rahatlıkla muayene olabiliyorum ve çok rahat randevu alabiliyorum. Eğer gelmeyi düşünüyorsanız başak hocaya hiç tereddüt etmeyin derim. Çok tatlı ve aşırı ilgili bir doktor 😊