Yildiizr ilk doğumumu 3 sene önce orada yapmıştım, Nagihan hoca talipliydim. Kızımın kalp hastalığı sebebiyle mecburen tercih ettiğim bir hastaneydi zorunlu sezeryan oldum. Genel olarak hastane, doktor, ameliyathane,hemşireler hatta sonrasında kızımın yoğunbakım süreci sebebi ile yenidoğan yoğunbakım kısmı hepsinden memnun kaldım bi sorun yaşamamıştım ben