Yolun sonuna yaklaştık sanırım kavuşma gününe az kaldı gibi 🥲 37+4deyiz bebeğimin suyu bi yık azalmaya başladı cumaya kadar gelmezse sezaryenle alalım bence dedi doktorumuz. Normal doğum için bebeği zorlamak istemiyor çünkü tek umblikal arter problemimiz var. Çatı muayenesi yaptı dün bi parmak açılman var ben yine uyarayım gelirse kendi gelsin olmadı cuma alırız dedi ben şoka girdim 😄 biraz pozitif sezaryen hikayelerine ihtiyacım var belden iğne acıtıyor mu ameliyat ne kadar sürüyor sakinleşmek için ne yapmalıyım beni biraz rahatlatır mısınız 🥲🥹