Enisecik ya kızlar bişi sorcam nefes alamıyorum gibi hissediyorum takıntı yaptım 2 gündür ağzımdan alıp veriyorum normal mi korkuyom
yeni_anne2 Enisecik sade soda için varsa benim öyle olunca hemen iyi gelirdi kaç haftalık panik yapmayın birşey yoktur
Ozgekiz Enisecik hafif dik oturur gibi yatmak çözer belki sorununuzu 😊 ben de nefes alamiyorum. Geldi bahar ayları, tıkanır Özge kızın soluk yolları 😪 Belki de polen alerjisi falan olabilir. Bir de bebiş büyüdükçe nefes almak guclesiyor 🥹
Enisecik ikiz_annesi1 35+4 ya biraz takıntı oldu bide sanırım yatağa girince nefes alış verişim beni rahatsız ediyor
ikiz_annesi1 Enisecik suan oralara gelemedim henüz 19+2yim ama ikiz olduğu için benim bile öyle suan takma kafana ben bazen boğuluyorum sanıyorum 😂
keyfimin-kahyasi-misin Enisecik o haftalarda normal aramızda bı kaç gün var Ben Bı tarafta iki üç dk yatamiyorum ayakta otururken hersekilde rahatsız ediyor. Ama sana tavsiyem Olabildiğince nefes egzersizi yap normal dogumsa çok yardımcı olur. Bende nefes sorunu yaşıyorum
yeni_anne2 Enisecik korkma sakinn olmaya calış benimde aynı oluyordu uyumaya calış dedıgım gıbıı sadde soda aklında bulunsun rahatlatır stres bebege iyi degill
ikiz_annesi1 Enisecik doğrudur ama takmayın fazla bide burun tıkanıklığı falan olunca iyice kesiliyor insan maden suyu içmeyi deneyin yada naneli şeker sakız tarzı bisey ferahlatır blki
yeni_anne2 Enisecik eminn oll geçiyor hepsi 15 gün oldu doğum yapalı eskisi gibi hareketli rahatt nefes alıyorum bir yere gidince yorulmuyorum artık sadece hayırlısıyla sağlıkla kucağına almak için dua ett 🥰🌸
keyfimin-kahyasi-misin yeni_anne2 Ay bende istiyorum rahat haraket etmek 🥹🥹 mutfağa gidip gelene kadar nefesim kesilihi 😂
yeni_anne2 keyfimin-kahyasi-misin edersin merak etme bende aynıydım hatta belki daha kötü yeniden doğmuş gibi oluyorsun rahatlıyorsun😊
keyfimin-kahyasi-misin yeni_anne2 İlkinde dikislerden zor kendime gelmistim umarım bunda az dikisim olur bı anda yenilenirim 🥹♥️